Archiwizacja dokumentacji PUP- etap pierwszy_2021

Informujemy, iż w maju br. rozpoczniemy przyjmowanie dokumentacji do archiwum zakładowego PUP – będzie to działanie cykliczne i zależne od planowanego brakowania dokumentacji.

 W pierwszym etapie przyjmowane będą dokumenty Centrum Aktywizacji Zawodowej, które przed przyjęciem zostaną sprawdzone przez Archiwistę PUP.

  •  By usprawnić ten proces prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 32 765-29-45 w. 110 lub 508-613-584.
  •  Ustalimy wówczas dokładny termin oraz miejsce przekazania dokumentów. Pamiętajmy, by ustalać termin w momencie, gdy dokumentacja jest już przygotowana do przekazania.
  •  Spis zdawczo-odbiorczy w wersji elektronicznej prosimy przesłać  na adres mailowy kancelaria@pup.siemianowice.pl w dniu ustalenia terminu przekazania dokumentacji.
  • Wersję papierową spisu należy dostarczyć po uzyskaniu informacji od Archiwisty, że dokumentacja została prawidłowo zarchiwizowana i może zostać przyjęta do archiwum.
  •  W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w otrzymanej dokumentacji Archiwista informuje Pracownika o konieczności dokonania zmian. Tylko prawidłowo zarchiwizowana dokumentacja zostanie przyjęta do archiwum zakładowego.
  • Przypominamy, iż dokumentację przechowuje się w komórkach organizacyjnych przez dwa lata, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy, których akta znajdują się w teczce.

W razie wątpliwości związanych z archiwizowaniem dokumentacji Archiwista zakładowy służy pomocą pod podanymi numerami telefonów. O dalszych etapach przyjmowania dokumentacji będziemy informować na bieżąco.