Wsparcie

Jak zalogować się do poczty ?

Logowanie do poczty służbowej odbywa się poprzez stronę www – https://mail.pup.siemianowice.pl

użytkownik – wpisuje swój pełny adres e-mail

hasło – hasło tożsame z logowaniem do komputera

 

Materiał instruktażowy w jaki sposób skonfigurować skrzynkę pocztową na czas swojej nieobecności w pracy (autoresponder)

 

Materiał instruktażowy w jaki sposób skonfigurować skrzynkę pocztową na czas swojej nieobecności w pracy (autoforwarder – przekierowanie poczty)

 

Materiał instruktażowy w jaki sposób w kliencie poczty Thunderbird używać stopki w wiadomościach e-mail.

Poniżej znajdują się przydatne materiały dotyczące obsługi portalu praca.gov.pl

10.02.2025 r.

Szkolenia, bony, pożyczka edukacyjna, finansowanie kosztów nabycia wiedzy, finansowanie opłaty nostryfikacyjnej, finansowanie opłaty uznania kwalifikacji zawodowych

10.02.2025 r.

Kompetencje cyfrowe, młodzi do 30 r. życia, cele i wskaźniki planu rozwoju PSZ.

 

11.02.2025 r.

Staż i staż „plus” , Dodatki motywacyjne dla pracowników i Rady Rynku Pracy

 

12.02.2025 r.

CIS, współpraca PUP i OPS/CUS, prace społecznie użyteczne, reintegracja społeczna – zlecanie zadań , Wsparcie osób niezarejestrowanych, w tym biernych zawodowo, zmiany w zlecaniu zadań   agencjom zatrudnienia

 

 

13.02.2025 r.

Programy specjalne i regionalne, zwolnienia monitorowane i projekty pilotażowe

 

 

13.02.2025 r.

Pakiet aktywizacyjny, bon na zasiedlenie, refundacja dla DPS lub WIPRZ

 

 

25.02.2025 r.

PI i RP, dofinansowanie na zatrudnienie osób 50+ i emerytów, grant na pracę zdalną, świadczenie aktywizacyjne, dodatek aktywizacyjny, refundacje kosztów opieki nad dzieckiem i dojazdu do pracy, rejestracja bezrobotnych i poszukujących pracy , zasiłek dla bezrobotnych

 

25.02.2025 r.

Pośrednictwo pracy i poradnictwo zawodowe, zmiany w stanowiskach pracy

 

26.02.2025 r.

IPD, zmiany w przepisach dot. Agencji zatrudnienia

 

27.02.2025 r.

Zmiany w EURES

Aby rozpocząć pracę zdalną należy wykonać poniższe kroki:

                              • Podłączyć do sieci internet otrzymany sprzęt służbowy
                              • Otworzyć aplikację – FortiClient VPN (skrót na pulpicie)

                              • w polu Username należy wpisać swoje Imię i Nazwisko
                              • w polu hasło: hasło tożsame z logowaniem do komputera w pracy

Po poprawnym wykonaniu powyższych kroków zestawi się tunel vpn

                              • Następnie należy otworzyć: Podłączanie Pulpitu Zdalnego (skrót na pulpicie)

                              • w polu Komputer – wpisujemy nazwę swojego komputera

Jak sprawdzić nazwę swojego komputera?

Otwórz Panel sterowania. Kliknij pozycję System i zabezpieczenia > System. Na stronie Wyświetl podstawowe informacje o tym komputerze zobacz wartość Pełna nazwa komputera w sekcji Nazwa komputera, domena i ustawienia grupy roboczej. Zrób to zanim udasz się na pracę zdalną 🙂

Pamiętaj, żeby nastąpiło połączenie do Twojego komputera w pracy, musi on być włączony

Po poprawnym wykonaniu powyższego kroku pojawi się okno – wprowadź poświadczenia

                              • w polu Nazwa użytkownika wpisujemy login, który używamy na co dzień na komputerze w pracy
                              • w polu hasło wpisujemy hasło, które używamy na co dzień do logowania na komputerze w pracy

Po poprawnym wykonaniu powyższych kroków podłączymy się bezpośrednio ze swoim komputerem w pracy

Po zakończonej pracy należy wyłączyć komputer w pracy, poprzez jego tradycyjne zamknięcie a następnie rozłączyć tunnel vpn i wyłączyć komputer służbowy.